Sekret, który zwiększy efektywność twoich reklam z dnia na dzień!

Szymon Kozielski
Szymon Kozielski
14.04.2024
6 minut

Jesteś właścicielem firmy i planujesz się reklamować lub już to robisz? Ten artykuł pomoże Ci uniknąć podstawowych błędów oraz pokaże, jak tworzyć skuteczne reklamy, które zapełnią Twój kalendarz nowymi klientami, w jak najkrótszym czasie.

Większość przedsiębiorców nie ma bladego pojęcia o tym jak stworzyć dobrą reklamę.

Nie znają kluczowych powodów, dla których klient kupuje.

Dla nich marketing to rzucenie pieniędzmi do Facebooka, z myślą, że automatycznie przyniesie im to nowych klientów.

Niestety tak nie jest…

A taka reklama kończy się fiaskiem, frustracją i wyrzuconymi w błoto pieniędzmi.

Później pada stwierdzenie, że reklama na Facebooku nie działa i to jedno wielkie oszustwo. Co jest oczywiście nieprawdą.

Dlaczego większość reklam w twojej branży nie działa?

Pamiętasz taką sytuację... Siedzisz w szkolnej ławce, zapatrzony w okno, myśląc o tym co zrobisz, gdy wrócisz do domu.

Nagle wszyscy wokół zaczynają otwierać piórniki i szeleścić kartkami.

Okazuje się, że nauczyciel zadał zadanie. A ty lekko zdezorientowany, odwracasz się do kolegi w ławce, szukając pomocy.

Kiedy i on nie wie, pytasz tych za tobą.

Na szczęście, ktoś wreszcie odpowiada: "5 na stronie 46".

Ufff...

Odetchnąłeś z ulgą, ale poczułeś lekkie zażenowanie.

Ta sytuacja powtarza się również w biznesie...

Gdy mamy zrobić coś, o czym nie mamy pojęcia, zwykle podglądamy do konkurencji, np. gdy chcemy się zareklamować.

I bez zamysłu próbujemy robić to samo co oni.

Oczywiście pozmieniamy pod siebie i swoją firmę, ale cały zamysł pozostaje ten sam.

Taką reklamę wypuszczamy w świat, z nadzieją, że klienci będą stać w kolejce następnego dnia z wyciągniętymi w górę portfelami.

Tak się jednak nie dzieje…

A powód tego jest dosyć prosty - Twoja konkurencja TEŻ NIE WIE, CO ROBI.

Też wzięli ten pomysł od kogoś innego, tak samo jak ty wziąłeś od nich.

Ten cykl powtarza się w kółko i w kółko, aż całą branżę zalewa TSUNAMI  bezsensownego marketingu.

Pozwól teraz, że pokażę ci sekret, którym to wszystko ominiesz...

Jak Naprawić Swój Marketing w Kilka Minut.

1) Przede wszystkim nie kopiuj ślepo od konkurencji.

2) Nie patrz, co robią wielkie marki jak Coca Cola z budżetem 150 milionów dolarów…

3) Jak i nie wydaj kroci na własną kampanię Facebook Ads po przeczytaniu jednego artykułu.

Jeśli znasz te 3 zasady, stworzenie dobrej reklamy jest dość proste.

Wystarczy, że zastosujesz poniższy szablon i poświęcisz kilku minut dziennie.

1. Użyj sprawdzonego szablonu

Prawie wszystkie błędy, które da się popełnić, pisząc reklamę, możesz naprawić przy użyciu sprawdzonego szablonu.

Ja najbardziej lubię PAS, co oznacza Problem, Amplify, Solution.

(Problem -> Wzmocnienie -> Rozwiązanie).

1. Problem, z jakim boryka się Twój klient.

2. Wzmocnienie bólu związanego z tym problemem.

3. Rozwiązanie, czyli twoja usługa / produkt.

Cała reklama powinna opierać się na sprawdzonych szablonach.

[Przykład reklamy bez szablonu]

#S💎
Stylowy uśmiech to więcej niż moda - to Twoja wizytówka.
Nasze indywidualne podejście do estetyki dentystycznej pozwala wydobyć piękno, które jest w Tobie
Odkryj swój styl i uśmiechnij się szeroko. ✨
📞 Skontaktuj się z nami dziś.

[Przykład reklamy z PAS]

Wybiel swoje zęby i odzyskaj pewność siebie! 😁🦷 [Problem - żółte zęby]
Zapomnij o niezręcznym zakrywaniu twarzy podczas rozmowy z ludźmi, teraz wystarczy jedna wizyta, aby pożegnać się z żółtymi zębami i zyskać: [Wzmocnienie problemu]
✅ Piękny i biały uśmiech
✅ Pewność siebie
✅ Długotrwały efekt, aż do 3 lat!
Teraz w XYZ Stomatologia mamy dla Ciebie specjalną promocję: Pierwsze wybielanie zębów -20%! [Rozwiązanie]
Oferta jest limitowana, a pozostało nam jedynie 6 z 10 voucherów.
Kliknij “Dowiedz się więcej”, aby skorzystać z oferty. 👇

Sprawdzony szablon pozwala nam w prosty sposób trafić do potrzeb klienta i zwiększyć szansę na sukces reklamy.

2. Mierz swój marketing

Jeśli nie widzisz, ilu klientów przyciąga reklama oraz jaki jest koszt pozyskania klienta...

To tak naprawdę nie masz reklamy.

Te liczby pokażą, czy kampania się zwraca, i czy ma sens ją kontynuować.

Takie mierzenie zajmuje tylko kilka minut dziennie, mimo tego większość przedsiębiorców i tak tego nie robi!

Nie ze względu na brak czasu, tylko zwyczajnie o tym nie wiedzą.

Więc jeśli chcesz z dnia na dzień poprawić wyniki swoich reklam i prześcignąć konkurencję.

Zacznij mierzyć swoje reklamy.

Zawsze, gdy zaczynam pracować z klientem, skupiam się na tej zasadzie:

Każda reklama, która wypuścimy, musi być zmierzona w jakiejś formie i w jakiś sposób.

Dzięki temu wiem, czy przynosi klientowi zysk…

I działa to w każdej branży, włączając w to również Twoją, więc jeśli chciałbyś przekonać się jakie cuda marketing zadziała w twojej firmie, skontaktuj się z nami:

Skontaktuj się z nami

Odkryj, co możemy dla ciebie zrobić. Żadnych zobowiązań, żadnych irytujących taktyk sprzedaży. Nie będziemy marnować Twojego czasu.
Podziel się artykułem
Szymon Kozielski
Szymon Kozielski
14.04.2024
6 minut

Zwiększ efektywność reklam

Zwiększ efektywność reklam

Zwiększ efektywność reklam