Jeśli masz już dość walki z konkurencją, ciągłej bitwy na ceny i straty klientów. To ten artykuł jest dla Ciebie
Czytaj do końca, a poznasz podstępną formułę, którą zastosowały najbardziej dochodowe firmy na świecie, aby zdominować swoją konkurencję.
Przejdźmy do rzeczy!
Chcesz wiedzieć, co 1% największych firm ma ze sobą wspólnego?
Wielu ludzi uważa, że to doświadczenie, albo drogi sprzęt. Jednak prawda jest zupełnie inna…
Jest tuzin firm z DEKADĄ doświadczenia, a niczym do zaprezentowania.
Dodatkowo największe biznesy zaczynały bez specjalnego sprzętu i jakiegokolwiek budżetu.
Jak zatem udało im się wyróżnić pośród konkurencji?
Istnieje kluczowa strategia, którą wykorzystują te najbardziej dochodowe przedsiębiorstwa, a co najlepsze, jest ona dostępna dla każdego… zupełnie za darmo. Musisz tylko wiedzieć, jak z niej skorzystać.
Zanim jednak ją odkryjemy.
Zobacz, dlaczego to wyróżnienie się jest takie ważne…
Pozytywów jest multum, ale tu są te najważniejsze.
Wyróżnienie spośród konkurencji, pozwoli ci ustalać ceny według siebie, nie według ceny rynkowej, czy średniej z cen konkurencji.
Skupiając się na unikalności, przyciągniesz klientów, z którymi najlepiej ci się pracuje. Nie tych, od których dostajesz bólu głowy.
Lepsi klienci i własne ceny, dają ci nowe spojrzenie na biznes, już nie będzie to tylko sposób na utrzymanie. Zaczniesz bardziej lubić to co robisz.
To wszystko brzmi super, ale jak mam wyróżnić się spośród tej całej konkurencji?
Jest 231 innych firm, które oferują to samo co ja!
Nie martw się, już ci mówię
Potrzebujesz czegoś, co odróżni cię od tych wszystkich konkurentów.
Czegoś unikalnego, wyjątkowego co sprawi, że twoja firma będzie niepowtarzalna, albo chociaż w jakimś stopniu inna.
Na przykładzie powiedzmy, że jesteś hydraulikiem, a to jest Twój slogan:
” Hej! Jeśli potrzebujesz instalacji wodnej, zadzwoń do mnie! ”
Nie jest to zbyt oryginalne.
95% innych hydraulików też zainstaluje wodę i może to zrobić taniej od Ciebie!
Więc, żeby uniknąć zaszufladkowania, potrzebujesz swojej unikalnej propozycji sprzedaży (USP)
To może być:
COKOLWIEK! Byle tylko będziesz w jakimś stopniu inny.
Zanim jednak zaczniesz wymyślać, wyrzuć sobie z głowy, że możesz być tańszy.
To najgorsza z możliwych opcji.
Nie będziesz się starał, bo mało zarabiasz, a dodatkowo sygnalizujesz klientom, że jesteś "tani", co zaszkodzi twojej reputacji.
Spróbuj, zamiast tego wyróżnić się poprzez gwarancję, na przykład:
"Zainstaluję ci wodę w 2 dni, albo nic mi nie zapłacisz!"
Jeśli zawsze wykonujesz usługi punktualnie, zagwarantuj to klientowi. To nie tylko podniesie twoją wiarygodność, ale i wyróżni cię spośród konkurencji.
Możesz również ograniczyć usługi do konkretnego segmentu rynku, na przykład:
"Hydraulika tylko dla firm".
Wybierz klientów, z którymi chcesz pracować.
Dodatkowo możesz też podnieść ceny, ponieważ oferujesz bardziej dostosowane rozwiązania.
Sklep zoologiczny:
USP: Bezpłatna konsultacja z behawiorystą zwierząt dla każdego klienta, który kupuje zwierzaka.
Stolarz:
USP: Darmowa dostawa na wszystkie meble wykonane na zamówienie.
Kwiaciarnia:
USP: Dostarczymy kwiaty tego samego dnia za darmo w promieniu 10 km od sklepu.
Gabinet dentystyczny:
USP: Bezpłatne wybielanie zębów dla nowych pacjentów.
Firma remontowa:
USP: 5-letnia gwarancja na wszystkie swoje usługi.
Dzięki takiej unikalnej propozycji sprzedaży (USP), nie musisz ciągle patrzeć na konkurencję i martwić się, że będą cię kopiować.
Zawsze możesz wyjść z czymś nowym i oryginalnym.
Jesteś na wygranej pozycji, bo jesteś innowacyjny, a konkurencja podąża za tobą.
Jeśli nie masz pomysłu na swoje USP, odezwij się do nas, a pomożemy ci go stworzyć - zupełnie za darmo.