Jak zwiększyć wyniki reklamy, bez zmiany reklamy!

Szymon Kozielski
Szymon Kozielski
7.05.2024
4 minuty
Zwiększ wyniki

Jeśli reklamujesz się w Social Media i chcesz zwiększyć ilość sprzedanych produktów lub usług, to ten artykuł jest dla Ciebie.

Przedstawię ci metodę przekierowania ruchu, która pomoże ci zwiększyć sprzedaż, nie zmieniając nawet jednej rzeczy w Twoich reklamach!

Zacznijmy z tym:

Wielu przedsiębiorców próbuje sprzedać swój produkt już w reklamie.

Nie zawsze, jest to najlepsza opcja…

Często, gdy mamy droższą usługę, nasz klient potrzebuje więcej czasu, aby podjąć decyzję.

A jeśli jest to usługa z wyższej półki, sprzedanie jej przez jedną wiadomość na Facebooku graniczy z cudem.

Potem słyszymy:

“Reklamy na Facebooku nie działają, chcieliśmy zareklamować zabieg za 1500 zł i nikt go nie kupił!”
Okej.. A jak klient miał odebrać ofertę?
“No poprzez formularz na Facebooku… ale to nie ma znaczenia, prawda?”

Otóż ma, i to duże!

Kiedyś też myślałem, że sposób zakupu nie ma znaczenie i to obojętne czy użyjemy formularza, czy wiadomości.

Okazało się, jednak, że...

Przekonać klienta do zakupu w Social Media jest bardzo trudno!

Klient nas nie zna i nam nie ufa.

Jedna reklama, to często za mało, aby przekonać go do zakupu.

Często tak się dzieje, gdy wymaga to od niego dużego wkładu, na przykład:

  1. Zapłacenia wysokiej ceny
  2. Poświęcenia czasu
  3. Wyjścia ze swojej strefy komfortu

W takich wypadkach nawet Retargeting (pokazywanie się temu samemu klientowi kilkukrotnie) może nie dać zamierzonego efektu.

Przykładowo - Spa to dość wymagająca usługa:

Jest dosyć droga
Trzeba poświęcić czas, (Dojechać na miejsce, spędzić 30 - 45 min)
Jesteś nagi w ręczniku. (Dla większości to przekroczenie strefy komfortu)

Klient widzący taką reklamę potrzebuje odrobinę więcej, aby ją kupić.

A gdy widzi ją w Social Media, to jest między 513 innymi rozpraszaczami jak zdjęcia znajomych, czy filmiki słodkich kotków.

To powoduje, że nie jest w pełni zaangażowany w to, co chcemy mu sprzedać.

A my mamy za mało jego uwagi, aby przekonać go do zakupu w tym dokładnym momencie.

Ale jest pewna metoda, która pomoże ci przekonywać klientów do zakupu, nawet najdroższych usług… A co najlepsze, działa w każdej branży.

Jedyne co musisz zrobić to:

Przekieruj swoich klientów w lepsze miejsce!

Tam, gdzie nic ich nie rozproszy, żadne filmiki, zdjęcia znajomych, czy stand-up’y.

Odbywa się tam tylko sprzedaż, nic więcej.

Nazywam to metodą przekierowania ruchu… Zabieramy klienta z Facebooka do strony docelowej i tam sprzedajemy mu to co dla niego mamy.

“Czyli mam go po prostu przekierować do mojej strony internetowej? "

Nie do końca… Nie do ZWYKŁEJ strony internetowej. Potrzebujesz tzw. Strony docelowej.

Zobacz, czym ona się różni:

strony

Klient, aby przejść dalej, musi wykonać akcję, którą od niego chcemy, albo całkowicie wyjść ze strony.

Tym sposobem znacznie łatwiej jest go przekonać, aby:

  • Kupił produkt / usługę
  • Podał nam dane kontaktowe
  • Skontaktował się z nami

Dodatkowo strona docelowa lepiej pokazuje nasz produkt, zawiera opinie innych klientów jak i ma skuteczny tekst reklamowy, z racji, że jest to nasza własna strona, nie jesteśmy też ograniczani przez Facebooka.

Dzięki metodzie przekierowania ruchu sprzedaż staje się 100 razy łatwiejsza, niż w Social Media i bez zmiany nawet jednego zdania w reklamie jesteś w stanie drastycznie poprawić jej wyniki.

P.S. Jeśli potrzebujesz pomocy ze stworzeniem takiej strony, odezwij się do nas, specjalizujemy się w marketingu dla lokalnych firm i gwarantujemy rezultaty.

Skontaktuj się z nami

Odkryj, co możemy dla ciebie zrobić. Żadnych zobowiązań, żadnych irytujących taktyk sprzedaży. Nie będziemy marnować Twojego czasu.
Podziel się artykułem
Szymon Kozielski
Szymon Kozielski
07.05.2024
4 minuty

Najprostszy sposób, aby wyróżnić się spośród konkurencji